Wednesday 29 April 2015

Ovari rosak kerana makan produk Supplement sampah



Anda boleh check dahulu produk yang ada bahan terlarang di web ini. Sayangilah diri anda.



Baru- baru ini ada seorang anak shaklee saya tag saya tentang isu ini di facebook. Apa yang saya katakan pada beliau,ini semua trick untuk menaikkan rating blog masing-masing.Bila saya amati,oh! Penulisan oleh Puan Farina Abdullah sendiri di facebook beliau. Mohon puan farina ini like dahulu PAGE SHAKLEE CORPORATION untuk lebih jelas tentang shaklee sebelum memetik nama shaklee untuk samakan dengan produk- produk yang lain.Shaklee tak pernah ada Duta,kamilah para SID sebagai duta shaklee.

Saya selaku SID yg telah melawat HQ Shaklee di pleasanton,USA pada August 2014 yang lalu merasa terpanggil untuk menjelaskan perkara ini.

Shaklee bukan sebarangan produk lambakan yang dikilangkan di kilang yang sama seperti dakwaan Puan Farina Abdullah. Shaklee mempunyai kilangnya yang tersendiri .Shaklee sudah 56 tahun di dunia.Shaklee ada scientist tersendiri bagi setiap 1 produknya, shaklee ada peruntukan 250 million setahun utk kajian, ujikaji dan clinical studies,bagi memastikan Shaklee Produk yg Selamat,Berkesan dan Semulajadi....Sesuai dengan Taglinenya,"Always safe,Always Works,Always Green"....

Shaklee juga ada 25 tahun landmark study iaitu ujian selama 25 tahun keatas mereka yg ambil shaklee. Tiada sebarang penyakit,lebih sihat dan awet muda... ;-)





Saya Dihadapan bangunan HQ Shaklee di Pleasanton,USA.



Saya Di tempat duduk mendiang Dr C. Forest Shaklee. Orang pertama yg mencipta Vitamin(makanan tambahan) di dunia.



 Barisan scientist Shaklee.







Kami diterangkan terlebih dahulu tentang produk Shaklee sebelum dibawa melawat.

Sekian terima kasih...Harap tiada lagi isu seperti ini selepas ini.Pihak Shaklee Malaysia berbesar hati menjemput anda jika ada sebarang permasalahan dengan produk Shaklee  seperti kes Cikgu mary dahulu...

Sekian terima kasih....

Share:

0 comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."