Wednesday 12 June 2013

Hijrah....

Assalamulaikumwarahmatullahhiwabarakatuh...(tiba2 feeling ustajah..hehe..)

Boleh X saya nk mix up blog shaklee ngan personal??bolehla kannn....asalkan blog aku,siapa boleh halang.... ;-)
Lepas ni saya kena tukarla tajuk kt atas tu Vitamin semulajadi For You kepada Everything for u...sbb blog ni kemungkinan besar menjadi Blog Rojak...eh!!baik tukar tajuk blog rojak kan...hmmmmm... tp Xbestla pulak...kang org ingat aku jual rojak pulak....kuekkuekkuek...

Sbb blog ni nnt kemungkinan bukan jual SHAKLEE saja...kemungkinanlahhhhhhhhhhh...tunggu toke labur modal dulu nk jual tudung,shawl dan kue raya....hehe...

Ada yg bertanya aku ...apa yg menyebabkan aku buat perubahan imej ini,Xda siapa yg menyuruh aku....aku berubah kerana ingin berubah....cuma penampilan yg berubah,hakikatnya aku masih sama...;-)

Lepas ni siapa nk pinjam Card Ariani Gold saya ni bolehla yerrr...dapat 25% less time Xda sale dan extra 10% jika time sale....



adaptasi FAREEDA ...adaptasi pon adaptasilah....lupa dah ayat apa nk tulis....itulah problemo saya...suka lupa perkataan!!

nahhh!! bulat x muka?? 

Bye!!Ini ja gambar yg perasan elok pon...yg lain hancusss...hehe...eh!lam blog haruslah letak gambar elok2 jaaaa....kt luar org tengok belakang kira...hehe..


Share:

0 comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."